2006-01-07

Men sluta tjata om piratpartiet!

Partiet är en ploj, den föreslagna politiken är ogenomförbar, dom kommer inte komma in i riksdagen. Varför är hela jämra bloggosfären helt fixerad vid denna fjantiga ploj?

Det är väl ett utslag av bloggosfärens navelskåderi. Det navelskåderiet är lika intressant som allt annat navelskåderi: Inte alls. Skall bloggosfären bli lika intern och meningslös som TV-program som handlar om andra TV-program, riksdagsdebatter och ledarsidor? Det vore ju trist isåfall.

Nej, skärp er nu och skriv om nåt viktigt istället!

8 kommentarer:

Anonym sa...

HÅLLER MED I ALLRA HÖGSTA GRAD!

Anonym sa...

Till och med dem som inte vill skriva om piratpartiet skriver om oss.

Anonym sa...

Förvirrade KAS håller med.

ÄR H5N1 ok att skriva om???
Om inte kom med ett förslag till nästa bloggis

Lennart Regebro sa...

Ja, H5N1 går bra att skriva om.

//Gud.

Anonym sa...

Åh, äntligen någon som säger detta!

Jag började ett tag undra om det här fåniga partiet ens fanns utanför intressant.se, för jag har bara läst om det på ett till ställe utöver de tjugo inlägg som pingats till intressant.

Anonym sa...

Ledsen att göra dig besviken Lennart, men partiet lever och frodas.
Kolla här: http://www.hitochdit.com/2006/01/14/piraternas-principprogram/

Dessutom förstår jag inte ditt motstånd mot det här partiet. Dom har ju bara två åsikter och i alla andra frågor är dom väl liberala?

Lennart Regebro sa...

Motstånd och motstånd. Jag tar dom inte på allvar, bara. Varför förklarade jag ju i bloggposten.

Anonym sa...

Ja, du förklarade att partiet är en "ploj" vilket det uppenbarligen inte är.