2007-03-25

Nu händer det saker!

Egentligen tycker jag inte Blogspot är speciellt bra. Jag använder det bara för att jag använder så mycket andra google-saker. Jag håller på att jobba på att gå över till en egen-hostad blogg som jag själv är med att utvecklar, men det kommer ta lite tid.

Det fina med att köra nåt eget är att jag har full koll och kontroll och kan lägga till precis dom funktioner jag vill ha. Det fina med att ha Blogspot är att nån annan gör det åt mig. Och nu har dom gjort det. Det finsn en massa nya käcka funktioner i Blogspot, främst genom att dom nu har uppdaterat template-systemet till något som faktiskt inte är rena stenåldern.

Och resultatet ser ni här: En ny design, med en fungerande arkiv-lista, en lista på ämnen, och en lista med lästips. Vassegoda!

Inga kommentarer: