2006-09-20

Bloggarna slår tillbaka!

Jimmyroq har den utmärkta idén att ge Jan Guillou en bok med bra blogginlägg, som skall bevisa att Guillou har fel.

Klart jag vill vara med på det! Skall man vara elak borde man väl föreslå ett inlägg som bevisar att Guillou har fel om nåt helt annat också. Men jag efter närmare tänk så har jag bestämt mig för att föreslå följande tre bloggposter, i hopp om att Jimmyroq skall tycka nån av dom är tillräckligt bra:

I Sverige har man ett sjukvårdssystem.
Drömmar krossas inte, dom hoppar av.
Ideologiernas skuld.

Även om dom här kanske inte är mina allra bästa inlägg, så är det inlägg som inte bara inte har tagits upp i media, men inte heller kommenterar nåt i media, trots att det är viktiga saker. Det motbevisar alltså totalt påståendet att inget av vikt kan finnas på nätet utan att dessutom dyka upp i vanliga media. Och ja, jag är heltidsanställd, tack så mycket. Att blogga tar faktiskt inte speciellt mycket tid.


Kanske intressanta bloggar om: ,

Inga kommentarer: